Eén service aanspreekpunt voor een complete dienstverlening

Eén aanspreekpunt voor een complete dienstverlening. Dát is onze kracht. Want bij ons staat onderhoud van al uw systemen en service bij afgenomen diensten hoog in het vaandel. We willen namelijk niet alleen onze producten en diensten verkopen, we willen dat u jaren na aankoop nog steeds tevreden bent.
Buiten kantooruren kunt u bij urgente storingen het beste telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 085 0290 222.

Ondersteuning op afstand starten
0

IS HET CIJFER DAT ONZE SERVICEDESK VAN ONZE KLANTEN KRIJGT VOOR DE GELEVERDE SERVICE!

SLA-overeenkomsten

Om u goed van dienst te zijn maken wij graag afspraken met u. In een SLA-overeenkomst leggen we de verwachtingen over en weer vast en voorzien we u van een toekomstbestendige oplossing. In de SLA-overeenkomst leggen we responsetijden, servicetijden en onderhoudsafspraken vast.

Onderhoud, beheer en advies is het totaal van activiteiten dat vereist is om een oplossing in de juist conditie te houden en/of terug te brengen om de vereiste functionaliteit nu en in de toekomst te borgen.